Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 5 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Návrh na zlepšení marketingového řízení firmy Red bull
Kobzová, Lucie ; Jandová, Jitka (oponent) ; Petráš, Jiří (vedoucí práce)
Má diplomová práce z oblasti marketingu je zaměřená na zlepšení marketingového řízení firmy Red Bull, která je předním výrobcem energetických nápojů na světě. Svou prací bych chtěla přispět ke zlepšení marketingového řízení firmy a navrhnout nový způsob komunikace, jak oslovit stávající konzumenty či nekonzumenty tohoto energetického nápoje. Výsledky této práce budou navrženy managementu firmy Red Bull k následnému uvedení do praxe.
Návrh na zlepšení marketingového řízení firmy Red bull
Kobzová, Lucie ; Jandová, Jitka (oponent) ; Petráš, Jiří (vedoucí práce)
Má diplomová práce z oblasti marketingu je zaměřená na zlepšení marketingového řízení firmy Red Bull, která je předním výrobcem energetických nápojů na světě. Svou prací bych chtěla přispět ke zlepšení marketingového řízení firmy a navrhnout nový způsob komunikace, jak oslovit stávající konzumenty či nekonzumenty tohoto energetického nápoje. Výsledky této práce budou navrženy managementu firmy Red Bull k následnému uvedení do praxe.
Návrh marketingového plánu relaxačního komplexu
Tužová, Lucie ; Voráček, Josef (vedoucí práce) ; Procházka, Jan (oponent)
Název práce: Návrh marketingového plánu relaxačního komplexu Cíle: Hlavním cílem této práce je vytvořit marketingový návrh relaxačního komplexu. Úkolem je objasnit situaci na trhu fitness center v ČR a částečně i ve světě. Dále i prozkoumat sféru wellness a nalézt inovativní prostředky, jež jsou používány v moderních sportovních zařízeních. Práce zahrnuje marketingový mix poskytovaných služeb. Metody: V metodologické části se tato práce opírá o analýzu konkurence v oblasti wellness a fitness v rámci Prahy. Dále práce využívá analýzy požadavků zákazníka v oblasti wellness a hloubkového rozhovoru s manažery fitness a wellness center. Analýzu vnějšího a vnitřního prostředí shrnuje swot analýza. Výsledky: Práce obsahuje marketingový mix služeb navrhovaného relaxačního komplexu, v němž se lze dočíst, jaká je idea wellness centra, jaké poskytuje služby a produkty, jaký upřednostňuje přístup a prezentaci produktu. Dále navrhuje určitý způsob propagace komplexu, cenovou politiku a obsahuje otázky personalistiky. Klíčová slova: Wellness centrum, fitness centrum, marketingový plán, inovace, marketingový mix, cílové trhy.
Marketingová strategie firmy Centropen a.s.
Pavlíková, Hana Bc. ; Hesková, Marie (vedoucí práce)
Charakteristika podniku Centropen. Analýza vnějšího prostředí. Marketingový výzkum zaměřený na dva různé cílové segmenty.Zmapování současné strategie firmy. Návrh zlepšení a strategií, které povedou k naplnění marketingových cílů.
Marketingová strategie firmy Centropen a.s.
Pavlíková, Hana ; Hesková, Marie (vedoucí práce) ; Pavezová, Iveta (oponent)
Charakteristika podniku Centropen. Analýza vnějšího prostředí. Marketingový výzkum zaměřený na dva různé cílové segmenty.Zmapování současné strategie firmy. Návrh zlepšení a strategií, které povedou k naplnění marketingových cílů.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.